reklama

O2 je fér? Tak to ma podržte.

Dnes ráno mi v aute po ceste do práce nová reklama O2 zdvihla adrenalín aj tlak (v tomto bode patrí O2 vďaka, normálne mám problém s nízkym tlakom). Údajne sú FÉR, citujem „S O2 Fér si užívate ozajstnú slobodu. Ponuka je jasná a jednoduchá, ceny sú prehľadné a jednoznačné a platíte len za to, čo skutočne využívate. Žiadne chytáky napísané malými písmenkami, žiadne nemilé prekvapenia, ktoré odhalíte časom. U nás už nemusíte platiť za to, čo v skutočnosti vôbec nepotrebujete. Tak toto je aj na mňa dosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O2 28.8.2008 reflektovala na prijatie mojej sťažnosti od staznosti.sme.sk. Telefonovala mi nejaká pani, meno si skutočne nepamätám. Vraj nech popíšem svoj problém. Tak som jej povedala, nech si prečíta moju prvú reklamáciu (už tam mám ďalšiu, na nesprávnu fakturáciu služby). Že potrebuje doplniť nejaké info. Zrazu. Pýtala sa ma na veci, ktoré boli v texte. Prípadne aj niečo navyše, úplné absurdnosti. Napríklad:
„V ktorých dňoch ste posielali sms, ktoré sa nepodarilo odoslať?" (problém sa ťahá tretí mesiac)
„Nevediem si sms denník."
„A keď Vám zavolám o 20 minút, budete mi vedieť povedať, v ktoré dni to bolo?"
„Už som Vám povedala, sms denník si nevediem, skutočne neviem."
„A do ktorých krajín to bolo?"
„Rakúsko, Francúzsko, Veľká Británia" (zabudla som na USA a Rusko, búcham si hlavu o múr, nehovoriac o tom, že odvtedy to bolo ešte Chorvátsko a Dánsko)
„A to sú všetky?"
„Všetky kam som sa pokúšala, Vy by ste sa pokúšali, keby Vám zamestnanec firmy povedal, že to nie je garantované? Zvyčajne potrebujem, aby sa moje informácie na miesto dostali spoľahlivo."
„.......ticho...."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnaké ticho nastalo, keď som sa jej opýtala, prečo to musíme riešiť cez verejný portál a nie štandardnou formou, zákazník-firma.

Neviem, ako je relevantné, do ktorých krajín moje sms išli, teda, pardon, chceli ísť. Myslela som si, že mobilná komunikácia je to tom, že majitelia mobilných telefónov chodia s nimi po svete a sú stále v dosahu. Ja neviem, v ktorej krajine sa adresát mojej sms práve nachádza. Mám prácu, ktorá vyžaduje medzinárodné kontakty, tí ľudia sú rovnako v pohybe ako ja. Mám známych a priateľov kade-tade po svete. Rovnako, presúvajú sa z miesta na miesto, či už pracovne, alebo len z pasie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pani vraj čo najrýchlejšie postúpi moju sťažnosť vyššie. Neviem, čo je „čo najrýchlejšie", mne sa od septembra opäť rozbehli aktivity. A stále fičím na BASE. Navrhla som slečne v O2, že im budem posielať faktúry na zaplatenie. Údajne nie je kompetentná na to odpovedať.

Kedy sa dostane moja sťažnosť k niekomu kompetentnému? Je aspoň niekto v rámci tejto firmy schopný pochopiť, čo znamená slovo „mobilný"? Začínam mať toho skutočne plné zuby.

O2 NIE je fér. Pri podpísaní zmluvy s touto firmou vás čakajú samé prekvapenia, Jediná pravdivá časť je tá o tých malých písmenkách. Tie nepoužívajú. Oni svojich (budúcich) zákazníkov neupozorňujú na „výnimky" žiadnymi písmenkami, ani malými, ani veľkými. Na všetko musí zákazník prísť časom a sám.

Jana Balážová

Jana Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No, som to proste ja... Zoznam autorových rubrík:  z listovMišenkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu