O2 28.8.2008 reflektovala na prijatie mojej sťažnosti od staznosti.sme.sk. Telefonovala mi nejaká pani, meno si skutočne nepamätám. Vraj nech popíšem svoj problém. Tak som jej povedala, nech si prečíta moju prvú reklamáciu (už tam mám ďalšiu, na nesprávnu fakturáciu služby). Že potrebuje doplniť nejaké info. Zrazu. Pýtala sa ma na veci, ktoré boli v texte. Prípadne aj niečo navyše, úplné absurdnosti. Napríklad:
„V ktorých dňoch ste posielali sms, ktoré sa nepodarilo odoslať?" (problém sa ťahá tretí mesiac)
„Nevediem si sms denník."
„A keď Vám zavolám o 20 minút, budete mi vedieť povedať, v ktoré dni to bolo?"
„Už som Vám povedala, sms denník si nevediem, skutočne neviem."
„A do ktorých krajín to bolo?"
„Rakúsko, Francúzsko, Veľká Británia" (zabudla som na USA a Rusko, búcham si hlavu o múr, nehovoriac o tom, že odvtedy to bolo ešte Chorvátsko a Dánsko)
„A to sú všetky?"
„Všetky kam som sa pokúšala, Vy by ste sa pokúšali, keby Vám zamestnanec firmy povedal, že to nie je garantované? Zvyčajne potrebujem, aby sa moje informácie na miesto dostali spoľahlivo."
„.......ticho...."
Rovnaké ticho nastalo, keď som sa jej opýtala, prečo to musíme riešiť cez verejný portál a nie štandardnou formou, zákazník-firma.
Neviem, ako je relevantné, do ktorých krajín moje sms išli, teda, pardon, chceli ísť. Myslela som si, že mobilná komunikácia je to tom, že majitelia mobilných telefónov chodia s nimi po svete a sú stále v dosahu. Ja neviem, v ktorej krajine sa adresát mojej sms práve nachádza. Mám prácu, ktorá vyžaduje medzinárodné kontakty, tí ľudia sú rovnako v pohybe ako ja. Mám známych a priateľov kade-tade po svete. Rovnako, presúvajú sa z miesta na miesto, či už pracovne, alebo len z pasie.
Pani vraj čo najrýchlejšie postúpi moju sťažnosť vyššie. Neviem, čo je „čo najrýchlejšie", mne sa od septembra opäť rozbehli aktivity. A stále fičím na BASE. Navrhla som slečne v O2, že im budem posielať faktúry na zaplatenie. Údajne nie je kompetentná na to odpovedať.
Kedy sa dostane moja sťažnosť k niekomu kompetentnému? Je aspoň niekto v rámci tejto firmy schopný pochopiť, čo znamená slovo „mobilný"? Začínam mať toho skutočne plné zuby.
O2 NIE je fér. Pri podpísaní zmluvy s touto firmou vás čakajú samé prekvapenia, Jediná pravdivá časť je tá o tých malých písmenkách. Tie nepoužívajú. Oni svojich (budúcich) zákazníkov neupozorňujú na „výnimky" žiadnymi písmenkami, ani malými, ani veľkými. Na všetko musí zákazník prísť časom a sám.