reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Balážová

Jana Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No, som to proste ja... Zoznam autorových rubrík:  z listovMišenkaSúkromnéNezaradené

reklama

Mišenka

Mačacia láska

Jana Balážová

Mačacia láska

Keď prídeme domov, sedí na treťom schode a pozdraví tým svojím „vvvrrrrr. Okamžite sa začne dožadovať pozornosti, ktorá jej cez deň ušla a porozpráva nám, čo všetko sa stalo, kým sme tu neboli.

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 276x
  • 1
10 dní a 10 nocí

Jana Balážová

10 dní a 10 nocí

Skúste zabezpečiť, aby sa piesok lial a voda sypala......

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
Môj malý čierno-biely svet

Jana Balážová

Môj malý čierno-biely svet

Hovorí sa, že človek by sa nemal na veci pozerať čierno bielo, že farebný svet je krajší, alebo, že aj čierna má svoje odtiene.

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 294x
  • 0
Návrat

Jana Balážová

Návrat

Sedela na treťom schode ako nemá výčitka. Áno, má pravdu. Boli sme týždeň samé doma a ja som sa to snažila zo všetkých síl využiť na dobiehanie pracovných a súkromných povinností. Pracovala som síce hodne z domu, ale to nemení nič na skutočnosti, že som sa Miške veľmi nevenovala.

  • 15. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 288x
  • 0
x pre mňa nepochopiteľných vecí.....

Jana Balážová

x pre mňa nepochopiteľných vecí.....

Prejdem okolo každý deň asi 1000 krát. Hneď ráno, x krát v práci, na ulici, v obchodoch, zase doma. Hen čo to so mnou robí. Nič. Ale dá sa na to pozerať aj ináč.

  • 13. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 279x
  • 0
reklama
Strach

Jana Balážová

Strach

Z myšlienok ma vytrhne rýchly dupot dole schodmi a následné vbehnutie do izby so spýtavým: „mmmrrrr? mňa, mňňňňa, mňňňaauuuuu?“ Okamžite púšťam žehličku a idem ratovať toto vyplašené stvorenie.

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 252x
  • 0
Najkrajšie oči na svete

Jana Balážová

Najkrajšie oči na svete

Mám zlú, unavenú náladu, ešte aj počas šoférovania rozmýšľam nad pracovnými problémami. Prídem domov, ako vždy, nevyzutá odkráčam do izby sa prezliecť, pričom ma sprevádza pár krásnych hnedožltých očí, evidentne šťastných, že som rase raz doma. Je fakt, že v poslednej dobe to nie je častý jav.

  • 28. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 333x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu