reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Balážová

Jana Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No, som to proste ja... Zoznam autorových rubrík:  z listovMišenkaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Naše malé veľhory

Jana Balážová

Naše malé veľhory

Sú úúúúúplne úúúúúžasné...

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mirka

Jana Balážová

Mirka

Sedím tu, ako už asi milión krát, a pozerám ako lietadlá jedno po druhom odlietajú a odnášajú vo svojich útrobách cestujúcich do celého sveta. Za chvíľu budem v jednom z nich aj ja. To moje ma odnesie bližšie k víkendu, k oddychu, mojim dvom verným spoločníkom. A možno príde aj Mirka.

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zase to "nabudúce"...

Jana Balážová

Zase to "nabudúce"...

Tento krát to zvládnem.

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 0
Staré dobré časy

Jana Balážová

Staré dobré časy

z nejakého dôvodu ma včera pochytila nostalgia. možno preto, že už dlho sa strašne chcem pozrieť znova do Tatier, Nízkych, Vysokých a aj Západných....do takých ako boli kedysi. Zaspomínala som si....

  • 7. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 235x
  • 0
Bob

Jana Balážová

Bob

Bob je človek, ktorý si zaslúži pozornosť na mojom blogu. Má 93 rokov a ja ho (osobne) poznám posledných 18.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 284x
  • 0
reklama
Vyliezlo mi z klávesnice

Jana Balážová

Vyliezlo mi z klávesnice

Neviem, či to má na svedomí eufória z návratu leta alebo trojdňové meditovanie nad „poEURením daňových zákonov.

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 0
Plnenie dlhodobých snov

Jana Balážová

Plnenie dlhodobých snov

Čo urobí kancelárska krysa, ktorá má osem kolečiek navyše?

  • 8. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
J'ai visité Paris....

Jana Balážová

J'ai visité Paris....

Celá naradostená, v nových frítajmových handrách, vybehnem hore schodmi po dvoch priamo do Marcelovej pracovne.

  • 11. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Jediný svojho druhu (teda aspoň dúfam) II.

Jana Balážová

Jediný svojho druhu (teda aspoň dúfam) II.

S pocitom vtáčej voľnosti som sa zaradila do fronty na check-ine a stavala som si v bubline nad hlavou svoj víkendový zámok.

  • 24. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Jediný svojho druhu (teda aspoň dúfam)

Jana Balážová

Jediný svojho druhu (teda aspoň dúfam)

Zbadala som ho hneď na check-ine. Šííííííít.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Bola som v UK ........ alebo 4 letiská za 4 dni...

Jana Balážová

Bola som v UK ........ alebo 4 letiská za 4 dni...

Prosím vás, zastreľte ma, ak sa ešte raz dám na niečo také nahovoriť.

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Opäť v oblakoch

Jana Balážová

Opäť v oblakoch

Pristávanie v počku, keď ledva vidieť krídlo nemusím. Ale ani keď to krídlo vidím a mám pocit, že lietadlo ním máva aby to ustálo.

  • 17. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Rok 2006

Jana Balážová

Rok 2006

Začínal v nedeľu. Mal 365 dní, 52 týždňov, 4 ročné obdobia. Január to zachránil, ináč by ani nebola zima.

  • 10. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
A long way home

Jana Balážová

A long way home

Objavila som nový adrenalínový šport. Chtiac-nechtiac, z času na čas, najmä na jeseň, ho musím podstupovať. Predstavte si tmu. Úplnú tmu. Takú, že nevidíte na koniec prednej kapoty auta. Áno, viem, auto má svetlá. Ale.....predstavte si do tej absolútnej tmy ešte absolútnejšiu hmlu. Tma zosvetlela, čo? Je to len zdanie......a tu vám, moji najmilší, nepomôžu ani svetlá.

  • 20. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Don't you love it?

Jana Balážová

Don't you love it?

Pomerne dosť času trávim v lietadle. Mám obľúbený lokál na letisku, obľúbené kreslo s taburetkou na vyloženie nôh, obľúbenú kávu a koláč a do obchodov chodím len keď ma niekto o niečo požiada.

  • 25. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Najlepší učiteľ

Jana Balážová

Najlepší učiteľ

„Toto nevieéééš? Veď to ste mali v šiestej triede. Ako si prosím ťa mohla skončiť vysokú školu?“

  • 31. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tak to bol nápad...

Jana Balážová

Tak to bol nápad...

Kedysi dávno, dávno, dávno ma moji rodičia s veľkou trpezlivosťou a vysokými dávkami tohto „relaxu“ naučili milovať hory. Napriek ich dlhoročnému vplyvu dnes patrím medzi tých ľudí, ktorí ešte aj po kancelárii chodia na kolečkovej stoličke, v štandardnej výbave kabelky majú spinky, lepidlo a bieliacu myš, všetko hľadajú na internete a do telefónu sa predstavujú názvom svojho zamestnávateľa. Práve ten mi umožnil čerpanie „dovolenky na zotavenie“ rovné 2 dni. V priebehu 45 minút bola zorganizovaná partia. Ide sa na hory.

  • 23. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu