reklama

Mačacia láska

Keď prídeme domov, sedí na treťom schode a pozdraví tým svojím „vvvrrrrr. Okamžite sa začne dožadovať pozornosti, ktorá jej cez deň ušla a porozpráva nám, čo všetko sa stalo, kým sme tu neboli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nedokáže byť sama v miestnosti. Musí ležať pri nás, avšak hladenie nie je povolené.

Rozumie technike. Vie, kde sa vypína počítač a často pomáha pri tlačiarni.

Každú sobotu a nedeľu ráno spolu papáme activiu, aby sme boli „ľahké a fit".

Nesmiem sa kdekoľvek zavrieť. Zavreté dvere sú vždy dôvodom na vydieračske mraučanie a strhávanie tapety.

V noci sa ku mne tisne. Keď ma odsunie až na kraj postele, vymeníme si strany a posúvame sa naspäť.

Obidve nenávidíme vysávanie. Ale ja sa pri ňom neježím. Aspoň nie veľmi viditeľne;-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujevšetko teplé, čerstvo upečené. Čo na tom, že je to bezlepkové. Chlieb,bábovka, muffin, koláč, vegetariánske lasagne, palacinky alebocesnaková žemľa.....

Sedí mi na knihe, keď chcem čítať.

Lozí mi do kufra, keď sa balím.

Keď rozbalím mapu, že si naplánujem výlet, naháňa sa mi na nej so spinkou.

Ráno, keď mi zazvoní budík, okamžite dobehne, ľahne si na mňa, začne priasť a hladí ma po tvári.

Sedáva pri mne na vani, keď sa kúpem. Občas ma z tej vody aj zachraňuje.

Už druhú noc mi nebude kradnúť paplón. Hneď ako prídem domov si dáme activiu a urobíme si palacinky.

Jana Balážová

Jana Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No, som to proste ja... Zoznam autorových rubrík:  z listovMišenkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu