reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Balážová

Jana Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No, som to proste ja... Zoznam autorových rubrík:  z listovMišenkaSúkromnéNezaradené

reklama

z listov

„Dobrý deň Janka...

Jana Balážová

„Dobrý deň Janka...

...To som ja ema evina dcéra. mamina mi povedala že ste čítali harryho pottera 7. Mohli by ste mi povedať ako sa to skončí? Nebojte sa ja si to aj tak ešte prečítam. Ďakujem.

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 283x
  • 0
Tak vám píšem....

Jana Balážová

Tak vám píšem....

Čosi mi naznačuje, že takáto forma komunikácie tu už bola......že by som zase bola mimo? Niečo na tom bude, lebo keď som sa nad ránom prebrala, rýchlo som nevedela uhádnuť, v ktorej posteli ležím..... (to znie takmer dvojzmyselne).

  • 27. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Posledné pozdravy z tohto ostrova

Jana Balážová

Posledné pozdravy z tohto ostrova

Posledné pozdravy z tohto ostrova, ibaže by som na letisku niečo pripísala.... Je večer, posledný večer tohto takmer neuveriteľného pobytu. V sobotu, keď som prišla, som myslela, že sa to nikdy neskončí (s obavami). Dnes tomu takmer nemôžem uveriť.

  • 23. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ahojte,

Jana Balážová

Ahojte,

Večer po prílete a rýchlej večeri s miestnym kolegom, pár pohároch vína a romantickej prechádzke, plná entuziazmu ako na služobnej ceste, som si predstavila, že ma ráno čaká jediný voľný deň, a nastavila som si budík na siedmu. Ten bazén pod oknom vyzeral fakt lákavo, hlavne pri predstave, že keby bol dostatočne hlboký, je to takmer na hlavičku z balkóna.

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu